svettig fredag

Hitills har dagen varit helt underbar, riktigt varmt och soligt.
Jag hade mitt föredrag om Thermohalin cirkulation idag på svenskan, det gick jättebra. Det var bara en sak som var lite knasig, jag är inte alls rädd för våran klass över huvudtaget och jag är inte så speciellt rädd för att prata inför klassen heller men att hålla denna jävla muntliga redovisningen gjorde mig så otroligt nervös och skapade tusentals fjärilar i magen, varför? Jag började skaka jättemycket och rösten skar sig och jag började svettas, det går inte ihop i min lilla hjärna.

Vi hade ingen Moderna idag så vi solade istället, det var mysigt. Till lunch blev det kyckling som såg ut som spya men smakade väldigt gott.
På eftermiddagen så spelade vi volleyboll i Trädgårdsföreningen - mycket roligt. Dock så sög vårat lag, inte för att det känns viktigt att kunna volleyboll men det skulle vara roligt om man väl kunde. Man skulle kunna överraska alla stekgrabbar på stranden om de frågar en att vara med och de tror att man bara är en oskyldig liten brun tjej på stranden också äger man fett på't istället! Snacka om dolda kameran, utklassar dem totalt.

536702-43   536702-44

Nu blir det till att sola sedan ska jag duscha, byta om och sedan traska ned och träffa järngänget och dra en vals till Stångbron (stavning?). Det kommer bli mkt folk och varmt och väldigt roligt. jaj!

Kom-men-tera
Postat av: Anonym

stångebro :) . PATRIK!

2008-05-30 @ 23:21:42

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0