brake aha

jag har träningsvärk - överallt!
Har haft the ballet from hell två dagar i rad nu och mina vader/lår håller på att rinna ut i sanden. Jag är redo för slakt med andra ord.

Idag var jag en sväng på stan, inte alls pepp men jag fick syn på en riktigt najs pojk med en assnygg väska som jag ville rycka ifrån honom men han förtjänade väskan. han var snygg.
Jag har inte shoppat på eveigheter känns det som men jag måste fixa klart en 18årspresent innan jag börjar spendera pengar på annat. Och när jag är klar med presenten så är det julklappar man ska handla ist - BAJS!!

Söta Helen kom till linköping förra helgen och vi kollade på Alladin (filmen), hade en liten klassträff med mina klasskamrater och vi vnadrade på stan och åt världens fetatste kladdkaka på CaféM. Henne hade jag saknat, jag behövde lite heliflum i min vardag. puss på henne!

  

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0