ökänd

Tematföreställningen gick bra (tack och lov) och jag känne rmig helnöjd och väldigt stolt över våran grupp! Vi fick så många positiva kommentarer efter föreställningen så att jag blev helt till mig.
Efter att ha städat klart hela Sagateatern så gick jag hem och duschade av mig 10 ton smink och 4 ton hårspray för att sedan bege mig till Hg (en pub/klubb/resturang där min bror och respektive jobbar) och äta middag med mamma. Därifrån så drog jag en vals till Maria där vi firade att temat var över.
Hela dagen var ashärlig, inte mot kvällen dock när jag fick gå hem med irina och jag vrickade foten ca 10 ggr med mina högklackade skor... Men nu mår fossingen bra.





Kom-men-tera
Postat av: Irina

haha Emma goes vinglig så att hon inte kan gå i hennes klackskor :P

Fick hjärtinfarkt vare gång du höll på att ramla :O

2008-11-16 @ 13:13:36
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: irma

jo tack det är bara bra. Synd att helgen är över. Hur är det själv?

Kram

2008-11-16 @ 19:35:30
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0