tjo & tjim slå klackarna i taken, vi börjar bli i gasen

Idag var det högklackat på is igen (a.k.a kollade på hockey) och brynäs förlorade (fanfanfan) men det var ändå roligt att vara där, plus att jag går in gratis. JEJ!
Dem som satt raden bakom mig och min mor (mamma kom med tåget från gävle idag, hon ska kolla på dansföreställningen som äger rum imorgon) pratade så bred östgötska att man hörde knappt vad dem sa, fulare dialekt finns inte!

Imorgon så har vi som sagt dansföreställning och jag kunde inte vara mer nervös, ni vet när man känner fjärilar i magen? Mina fjärilar har typ cp och flyger omkring som tokar och dem gör så att jag vill kräkas för att jag är så jädrans nervös! Usch, jag hatar att vara nervös, för jag blir tokig - jag blir så himlans sprallig, skrikig och bara allmänt dryg, så folk kommer nog vilja döda mig när föreställningen är slut. hehe..

Ge mig pengar och modet till en pälsjacka!

 
(jag i mammas lägenhet i sthlm)


Kom-men-tera
Postat av: Dress Like a Princess

tack så mycket :) nice outfit! hoppas du får en bra dag

2008-11-14 @ 08:43:39
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: irma

hur gick föreställningen?

Kram

2008-11-15 @ 17:31:46
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Postat av: Märkues

Fyfan så hett

2008-11-21 @ 16:16:30

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0