walkman

Även när jag var i sthlm så kollad ejag på lite fuskpälsjackor/västar men jag vet inte riktigt om jag skulle passa i en sådan (mamma tycker att jag är lite kockobello som gillar sånt).
Ni får avgöra om jag passar i det eller inte.

 


(haha, i sthlm så var det en tjej som kom fram och frågade var jaghade köpt mina glasögon. Men dem är egetligen ett par solglasögon som jag tryckt ur glaset ur. Så hon blev jätteglad när jag sa att det var ett par budgetglasögon)


Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

jag säger JA till päls!

2008-11-08 @ 09:18:15
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/
Postat av: bujkläsk

hellre jacka än väst, I say! sedan jag såg en pälsväst i veckorevyn har jag kraftigt börja ta avstånd från dem, det var något med dem som gav mig... the creeps, liksom. Men mammor tycker att allting är kockobello, vetu väl! Särskilt när vi börjar använda någonting som de hade när de var små, de kanske har svårt att vänja sig vid tanken på att deras avkommor ser ut som de själva gjorde - STOR tid-och-rums-förvirring får de!

2008-11-11 @ 07:51:57
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0