dramaturgi, check!

Nu sitter jag här och är sååå lättad för jag har precis gjort klar en stor uppgift som har tyngt mina axlar en ganska lång tid, jag har dock en till ganska stor uppgift men den gör jag klar på en kväll, hoppas jag iaf.
Nu så myser jag och storebror i mitt rum med lite morötter, tv och lite Oasis i högtalarna. Det är något med hösten som gör kvällarna ännu mer mysigare och som gör att te verkligen fyller upp sin verkan.



Jag har sådant shopping behov, men för att shoppa behöver man pengar och jag tror att jag har ca. 32 kr på mitt konto satt där rök den idén. Men det bästa är att nästa vecka är det Höstlov och på höstlovet är det roligt att vara i sthlm så eftersom mamma min bor där så tänkte jag vara hos henne i 3 dagar och där så kan jag gå crazy på alla affärer jag kan komma över!


Jag måste bara få skriva hur mycket jag älskar och respekterar min farmor.
Hon är mer än guld värd.

Kom-men-tera
Postat av: Anna

fint var det iaf:P

hah underbar bild!!



och du tusen tack för dina söta ord!

2008-10-20 @ 23:26:57
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: bujkläsk

men emma, brunt läppstift är väl aningens.... 90-tal? bäbis-tal? (;

2008-11-11 @ 07:48:26
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0