inga bilder

Tillslut somnade jag 04:30 imorse, jag levde på godisenergi och dansvilja! Jag var så otroligt danssugen när klockan var runt 2 på natten så jag satt uppe och kollade omkring på Youtube om det fanns några roliga dansklipp.
Så, idag. Jag har ordnat och sorterat i Itunes (så nu har alla album fina bilder och allt är i sin ordning) och lagt till musik. Och jag tog vara på min dansvilja och cyklade ner till dansstudion och dansade loss i typ 2-3 timmar där jag också träffade på sofie, brunbjörn, maria och robban.
- Alex låter jätterolig när han åker på magen
- varken sofie eller alex har koll
- mitt solo som jag jobbar på börjar bli ganska bra

Nu har jag ätit potatisbullar (MUMS!) och det är Beck på G.

puss på'rej


Kom-men-tera
Postat av: sofie

var har viingen koll ? ^^

bra det där me beck !

2008-10-12 @ 21:19:10
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: brunbjörn

potatisbullar <3<3<3

2008-10-12 @ 23:07:54
Postat av: Jonna

SovGott:)

2008-10-13 @ 00:31:04
URL: http://jonnaa.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0