my honey in my heart

Nu är det ju så att jag inte har haft så mycket inspiration till att skriva utan det har varit mycket pluggande och öndigt mycket tv-tittande.
Jag måste ta och köpa mig en kavaj, det är helt sjukt vad jag vill ha en! Den inne på GinaTricot är mycket snygg men jag funderar på om man skulle ge sig på att sy sig en egen. Men jag tror att det är lite utanför mitt område så det är nog bäst att köpa en så att man inte ser ut som en hobo.
Jag älskar fortfarande mina Dr.Martens och mina högklackade. melikemelikemelike!
 
långt svart linne från Monki
"snöre" också från Monki
strumpbyxor från H&M (tror jag..)

Min jesper åker till Kina på söndag och jag kunde inte vara mer avundsjuk!
puss och älsk på honom

Kom-men-tera
Postat av: Anonym

jag drack te nyss, med honung i

2008-10-15 @ 22:11:18
Postat av: Angelica

den är ifrån dressman. puss!

2008-10-16 @ 09:44:09
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: irma

så fina bilder :)

2008-10-16 @ 21:59:15
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0