punktpunktpunkt

Ont i halsen och längtar efter att få krama jesper, mamma, pappa, farmor eller farfar. Bara det är någon från Gävle.
Det är bara så mycket just nu, mycket i skolan, jag är sjuk, jag är väldigt ofta ensam (storebror är inte världens bästa roomie) och jag saknar familjen väldigt mycket. Känner att jag hade mått bra av att få stannat hemma i Gävle en vecka eller två..
Jag menar, när alla andra kommer hem så har dem en mamma eller pappa som frågar om dem behöver hjälp med någon läxa eller frågar vad dem vill äta till middag och dem får ha mysiga fredagskvällar när det är Doobidoo på tv. När jag kommer hem så är det ingen hemma, det är ostädat, det enda som finns i frysen är köttbullar och pyttipanna och på fredagskvällar så är det datorn som gäller.. 

Jag är bara allmänt less och trött på det mesta.

Kom-men-tera
Postat av: Anonym

det finns dom som kommer hem till en mamma som inte bryr sig istället, hur kul är det?

2008-10-08 @ 22:38:00
Postat av: N A T A S C H A

haha naj faktist inte :P

minns inte vem det är ska kolla nu =)





PUSS /N

2008-10-09 @ 08:35:39
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: my

Du vet att det bara att slå en signal eller slänga iväg ett mess om du vill göra något, även om de bara är att sitta tyst och titta på tv!!

2008-10-14 @ 20:06:41

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0