pyjamaspartey!

Det var pyjamasparty hos jimmie igår och jag ljuger då inte när säger att det var jätteroligt, skitläbbigt och mysigt.
Det är ju så att Jimmie bor mitt ute i ingenstans och vi gick en spökvandring på typ nån kilometer och Irina är jäkligt duktig på att skrämmas.
Vi kollade på Mysteriet på Greveholm (första gången jag såg den, verkade ju asrolig. Att jag inte sett det förut?) och High School Musical (den sög HÅRT och hårdare). Vi spelade lite spel, pratade och diskuterade och pratade inte om temat (applåder för oss).
Så mycket godis som jag åt igår har jag nog inte ätit sammanlagt på det här året, hittills. Jag klämde i mig en nutellaburk, massa läsk, MASSA godis, chips och två rediga portioner tacos. Låt mig nu få leva på vatten och bröd resten av helgen!







Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0