shårry

nu sitter jag i Gävle med päronen, pojkvännen och morföräldrarna (och hudnen så klart). Det spöregnar och vi har ätit sockerkaka, gud vad jag gillar Norrland.
Mamma har varit så gullig och sytt mig en väska och jag har finslipat på mitt linne (det blev ett fint resultat!). Inte nog med det, jag var även hemma hos älskade farmor och farfar och där fick jag följande:
En pälsmössa
En lädermössa
En Tompson-jacka
Ett par lädervantar
En symaskin (som ska in på lagning)
Lock-spolar till håret
Man kommer aldrig hem tomhänt från fm&ff.

Jag köpte även en kappa igår på Lindex, mörkgrå och man kan säga att jag behövde den, det jag hitills har använt som jacka är cardigans och en tjock stickad tröja över det, hehe. Men det är mamma som betalar kappan så jag lider ingen pina.
Imorgon åker jag hem med 06.32 tåget fast jag har studiedag (...) så det nog till att sova på tåget och eventuellt plugga.
JAG KOMMER INTE FÅ TRÄFFA JESPER FÖRNS I NOVEMBER. LÅT MIG DÖ!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0