stockholm

nu sitter jag i lägenheten i stockholm och är nyvaken, mamma är på jobbet och vi ska snart mötas för att äta lunch.
Igår så var det shopping och jag gjorde av med typ 2000 kr. (okej, MAMMA gjorde av med 2000 kr åt mig)
- Stor stickad tröja - Monki
- Oversize zipmunktröja - Monki
- Velour tights - Monki
- Oversize skjorta - Monki
- Stentvättade jeans - Cheep Monday
- Bh och midjetrosor - Kappahl

Det blev mycket Monki men jag älskar Monki så det gör absolut ingenting.
Jag fick äntligen träffa micke! Vi satt och pratade om allt och ingenting och jag fick höra en massa saker om hur det är att gå på balettakademien (=spännande!)


Ni får bilder på kläderna när jag kommer hem, antagligen senare idag eller imorgon (:
puss

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0