bjällerklang

Rebecca sa nog det klockrenaste jag någonsin hört idag på Kultur & Idéhistorie-lektionen då vi började prata om toner i sång och då började Stephanie ge lite exempel på olika klangar som det finns.
Stephanie
"Ja, asså det finns ju huvudklang, falsettklang"
Rebecca
"Det finns ju bjällerklang också."
Mycket skratt blev det och puss på Becca för att hon är så söt.

Jag gick på stan idag i letandet efter en höst/vinter kappa och jag hittade några men jag har också kollat runt lite på internet (älska onlinebutikerna!). Hittade kappor inne på H&M, lindex, Urban Outfiters, Monki och CheapMonday. Så på höstlovet så blir det till att åka upp till mamma i Stockholm och spendera pengar -inga gränser!
Iallafall, under min look i stan så såg jag de mest underbara skorna! Helt sjukt snygga, dock i väldigt hög klack men sånt måste man lära sig att gå i också någon gång.
Väldigt basant sula, påminner lite om ett par Dr.Martens kängor fast i ankelklackat.
Dem blir mina när bidraget kommer!

                        

Kom-men-tera
Postat av: flashinglights

dom har ju jag! älskarälskarälskar!

och jaa, det är dom haha :)

puss <3

2008-09-22 @ 21:48:40
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: irma

åh stockholm på lovet. Härligt med Sveriges bästa shopping. Är avundsjuk. Hoppas du får trevligt

2008-09-24 @ 21:13:09
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0