blyertspenna

Igår blev det allt för sent för tant Emma, gick och la mig runt 02.00. Allt var Sofies och Mys fel, de var här waay to länge men vi hade det mysigt. Kvällen började med att Sofie och jag frossade i tacos hemma hos moi och kollade sedan på film (Spiderman 3, House Of Wax, Kocken och en pyttedel av Beck - mannen med ikonerna) och mycket prat.
När tanterna hade gått så tog jag mig två kvällsmackor och kollade på Scrubs tills jag somnade. Och jag hade världens konstigaste dröm.

Jag, Mamma och Storebror var på en flygplats, påväg hem till Sverige då vi träffade Tyra Banks, som tyckte att hon var för fet och skulle visa hela världens att hon tar snygga bilder fast hon är stor. Så jag sprang efter henne och ville se när hon tog dessa bilder och det fick jag men det var inte bara jag som sprang efter henne, en massa tanter och gubbar med rolatorer kom och Anki (klasskamrat) kom och en massa andra random people var också där. Så jag var där, satt i en soffa mittemot hennes plåtning och knäppte egna kort med min kamera men sedan så hörde jag hur mitt flygplan varpå väg att lyfta iväg mot Sverige så jag fick kuta benen av mig till våran gate, jag sprang och jag sprang men jag kom liksom ingenvart. När jag väl kom fram och hoppade på planet så var det för litet och vi landade i Sverige efter 10 min. slut.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0