cuatro estaciones

När skolan slutade så kom brunbjörn på världens idé, att vi skulle se en dansföreställning av Björn Säfsten (utsedd till årets koreograf 2007) och jag är så glad att Alex övertalade mig till att se den, för det var bland det bästa jag någonsin har sett i hela mitt liv. Det var så otroligt att se hur de använde utrymmen och vilken kontroll dansarna hade på varenda liten kroppsdel och hur dem använde sig av dynamik och musik.
Helt otroligt var det, jag har nog sett så intresserad som jag gjorde under dem 60 minutrarna.  
Ja, nej det var bland det bästa jag någonsin sett.

Jag håller med Alex.
"Blir inte jag dansare kommer jag gråta resten av mitt liv"

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

I am the absolute superman!

2008-09-23 @ 13:37:43

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0