död

Jag har tyvärr väldigt mycket att göra i skolan och jag håller på att bli galen på't!
1. Matteprov imorgon
2. Engelska glosor imorgon
3. En pysokologiuppsats ska vara klar på Onsdag
4. En svenskafördjupningsuppgift ska vara klar på fredag
5. Ett "minitema" ska vara klar imorgon och läsas upp nästa vecka
6. En Karaktärsbeskrivning ska vara klar så fort som möjligt
7. En idrottsuppgift som ska vara klar innan nästa vecka
8. Vi ska hålla i ett fyspass på idrotten.
JAG (bokstavligen) DÖÖÖR!
Det var så himla slappt i ettan så nu i tvåan kommer allting på samma gång och jag tror att dert är många i klassen som inte pallar det, jag pallar det verkligen inte. Men, jag får nog sätta skolan framför allt denna vecka så att allt blir klart i tid annars blir jag besviken på mig själv.
 
Men imorgon är det balett och förhoppningsvis så kan jag slappna av i huvudet lite och rensa tankarna. Jag längtar hem , vill åka till Gävle nu! (saknar min jesper..)

Kom-men-tera
Postat av: Johanna

ha en fin kväll!

2008-09-29 @ 20:23:21
URL: http://hape.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0