drive-in bingo

Asså, seriöst ge mig mina jävla fräknar och lockigt hår då!
Jag vill veeeerkligen göra någonting åt mitt tråkiga hår som bara hänger och flänger till tutthöjd. Jag känner att jag vill klippa det men ändå så älskar jag att håret, mitt är långt. För det känns som att jag har haft denna frilla sedan Jesus blev påhittad. Så jag vill göra något åt det, klippa eller inte klippa?
Men det var då tanken ploppade upp i mitt huvud:
LOCKPERMANENT
Då är det en stor förändring, det blir kortare och mycket roligare att titta på och leka med.

Men skulle jag passa i korklockar .. ?

Kom-men-tera
Postat av: sofie

det är riiktigt svårt att få snygga "kork"lockar i permanent.

det blir mer "krull" vilket du kmr ångra.

ja har prövat 2 grr

2008-09-05 @ 23:38:28
Postat av: Anonym

Bara för att du blev missnöjd betyder det inte att jag blir det :b

2008-09-06 @ 15:21:51
Postat av: sofie

svårt att få snyggt, det var det ja sa ^^

2008-09-07 @ 15:59:54

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0