förlåt mig fader, ty jag har syndat

Jag känner att jag verkligen behöver bikta av mig lite.
Paralympics har ju äntligen börjat och jag kan verkligen inte hålla mig för skratt när t.ex (asgrav #1) en människa utan armar får för sig att bli profissionell simmare och jag lovar, det ser jätteroligt ut. Som en larv som kämpar för sitt liv. Egentligen ska man verkligen inte skratta åt sånt men jag kunde bara inte hålla mig - förlåt.
Lika när (asgarv#2) en människa utan armar och ett ben vill bli superbäst på skytte (skytte av alla sporter här i världen?) och måste få bära en kanonkula till hjälm på huvudet där de sedan har satt fast geväret på den där hjälmen och människan bara sitter där i sin rullstol och ska skjuta. Men hur i helskotta skjuter han då? Trycker han på knapp eller är han så vig att jag trycker av med stortån?
Jag älskar iaf paralympics.

" Oj! En människa cyklar ett cykellopp utan huvud! "
" näej.. det kan ju inte stämma..? "
" ... "

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

så länge du är ångerfull så förlåter gud dig helseriös ton

2008-09-08 @ 08:20:16

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0