gävle

5 timmars bilresa med en Ipod och en storebror.
 Det blev träff med en johanna, en mamma och pappa, en älskad jesper och en farfar!
För första gången i mitt liv så var jag på loppis och jag älskade det! Huur mysigt som helst. LP-skivor hit och dit, gamlamysigastickade kläder, gamla leksaker och keybord, gamla soffor och jättefina ramar och åh! Loppis ska lätt bli min grej! Så fort jag får syn på en Loppisskylt drar jag med storebror och plånboken i högsta hugg!
På loppisen så köpte jag en skitmysig stickad stor tröja och storebror köpte LPskivor till förgäves.
Det var riktigt najs att träffa Jesper och lyssna på hans Gå-På-Toa-Låt som han gjorde till mig.
Ajuste, jag och Jesper pallade blåbär dessutom och resultatet blev en skitgod blåbärspaj.
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0