hej chef

Jag har fått reda på att min farmor sitter och hålle rpå en symaskin som hon inte använder så den tänkte jag låna när jag kommer hem och ta med den hit till Linköping så att jag kan sätta igång att sy ihop mina idéer som jag haft i huvudet under en tid. Så hej kjolar och skjortor när Emma får symaskin!
På Torsdag är den skorna som gäller och jag kan verkligen inte vänta, vill ha skorna NU! Men nästa månad så är det Myrorna, Monki och forever21.com som gäller! Tradera är ett viktigt plus i kanten, gå in där och kolla på klänningar!



Jag är en rejäl jävla träningsvärk och det blev inte bättre av baletten vi hade imorse och baletten imorgon kommer nog inte förbättra den heller men roligt är det med dans!
Ska bli härligt att få knäppa kort på de fina färgerna som bladen skiftar till!

Jag tror att Hösten börjar komma in i kroppen nu.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0