karamell

Tråksöndag kan man väl kalla det?
Vaknade runt 12 och åt en tråkig frukost och tog reda på ett allt för stökigt kök.
Jag skrek på storebror att jag ville göra något men han ville åka till IKEA. Så vi åkte till IKEA och då blev jag lite gladare när jag hörde en liten pojke berätta om sin besvikenhet till sin allt för unga fader.
"Men alla barnen i hoppborgen var jättesmå! "
(och under sitt utalande så snyftar pojken grovt och man hör knappt vad han säger)
"Alla var 5 år och inte 5½ som jag.."
På IKEA fick jag äntligen bära mitt linne som jag pimpat själv in public och jag blev nöjd över blickarna jag fick. En tjej kom fram och frågade vart jag köpt det men hon blev besviken när jag sa att jag gjort den själv.
Fast egentligen är det fusk att säga att jag gjort den själv för det är GinaTricot som har sytt den och jag har bara klippt lite i den så att den har fått mycket större rygg, önskar bara att jag kom på det innan sommaren tog slut. Så jag borde faktiskt ringa till tjejen och erkänna att jag inte alls gjort den själv utan hon kan göra precis samma sak på en halvtimme med sitt egna linne, blir hon gladare då?

Jag klippte alltså bort en stor del av ryggen och sydde ihop ärmarna lite. Voíla!


Kom-men-tera
Postat av: sofie

linnet var extremt snyggt

2008-09-21 @ 20:17:00
Postat av: Lina

Sv: Jag ska dit på sportlovet och då ska jag köpa mig ett par. Ungefär vad kostar ett par vanliga kängor ?

2008-09-22 @ 09:32:38
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0