riktig amerikan

Gud vad jag älskar fett!
Vad skulle människan göra utan fett och socker? Vad skulle man äta en fredag/lördags-kväll? Vad skulle barn ha på kalas? Vad skulle tandläkarna få jobba? Vad skulle man vara sugen på? Vad skulle hända med Läckerol och Malaco-fabriken? Vad skulle min brorsa tjata om? Vad skulle man få dålig andedräkt av? Vad skulle tänderna få äckliga lager av? Och vad skulle jag ha att skriva om?
INGENTING!
Så till äran av fett och socker så bakade jag och Sofie 2 dubbla satser med chokladbollar, drack en varsin liter saft och kollade på film. Jag kände verkligen hur jag gick upp flera kilo när jag satt och jäste i soffan efter att ha tryckt i mig typ 15 chokladbollar. Riktigt jävla gött kändes det!
 

Kom-men-tera
Postat av: sofie

aah vi är såå duktiga på att äta fet mat!

2008-09-05 @ 14:23:50
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0