sputnik

Ni vet det där jag skrev om att kavaj var påväg tillbaka och vad står inte i Sofi's mode-tidning och Ebba Von Sydow's blogg?
Jo, att kavaj är inne - jiho. Emma har modekoll.
Det blev jag så glad över att jag ville sy en kjol men jag har ingen symaskin. Ge mig Aladdin's ande så jag får önska mig en symaskin och 10 miljoner kronor.
Då skulle jag köpa till mig allt. Köpa mig ett stipendium, en snygg och vältränad kropp, maaaassa kläder och jag skulle nog köpa till mig vänner. Så blir det nog när man är rik.
Men jag är inte så hajj på höstmodet, jag gillar kjolar, klänningar och chinos och nu börjar det bli waaay för kallt för det. Så för tillfället så kör jag på stora stickade tröjjor som jag gosar med på dagtid. Och mina Dr.Martens kängor älskar jag över allt annat och dem kommer jag att slita ut rejält under höst/vintern.

 Men imorgon blir det till att koreografera till lite dans och förhoppningsvis så blir det bäst.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0