tjeckerna anfaller

Genom att att ha balett det första man har på morgonen med en killer-träningsvärk från igår (gymmet, höhö) startade dagen inte på det bästa viset. Med stela ben och ett trött psyk så stod man där och gjorde Tenduer med smärta i hela kroppen. "GAAAAAH" skriker den när ingen hör.
Och inte nog med det, efter baletten så gick vi på en musikal som några Tjeckier (?!) har trixat och mixat ihop. Nog var den rolig men inte många förstod den. Min personliga favorit av alla karaktärer var nog en kille utklädd till DJ. Grabben hade asså Matrixsolglasögon, DUNKADUNKA-hörlurar runt halsen, fräsig frilla med gelé som stod rakt upp och en pimp-rock. Tänk er att rocken ser ut som en pälsrock fast den är rosa, rosa med inslag av lite lila och glitter - riktigt jäkla fetch!
Där stod iallafall en massa tjeckier som knappt kunde sjunga och absolut inte dansa även fast en av grabbsen var riktigt entusiastisk i koreografin (som bestod av step. touch. step. touch).
Dagen fortsatta att suga efter den där jäkla musikalen, när jag kommer tillbaka till klassrummet så märker jag att nyklarna mina är helt POFF borta. Och jag är en sån som får panik när jag tappar bort mina tillhörigheter, som idag så började jag planera min framtid om jag inte skulle hitta nyklarna.

Välkomna till Emmas mentala störingar i sitt huvud:
~ Jag måste dö och skaffa ny hemmanyckel (dö för att mina päron och bror skulle döda mig)
~ Jag måste skaffa ny cykel
~ Johanna måste skaffa ny cykel för hennes cykelnyckel är på min knippa
~ Jag måste köpa helt nya skolböcker och betala för de gamla
~ Köpa nya danskläder, eftersom de är i dansskåpet
~ Jag kommer aldrig kunna vara personen som alltid kan öppna läsk med kapsyler

Men som tur är hittade jag dem igen så nu är allt som vanligt. Men nyckeldramat försämrade min dag iallafall mer än vad den redan var. Och som grädde på moset så hade vi klasfoto som gick BAJS. Bajs med ett stort jävla B.
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB!!



Och riktigt mycket puss på att farmor, farfar och pappa är riktigt gulliga och inte kan logga in på msn.


Kom-men-tera
Postat av: bujän

Adidas.com, men det var ett jävla krångel att hitta fram till just en viss produkt. Dock en riktigt snyggt gjord sida för övrigt!

2008-09-10 @ 22:19:08
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: Mamma

Puss på dig slarvfia :-)

2008-09-11 @ 17:22:01
Postat av: Lovisa

HAHA! det var dina nycklar jag hittade, som jag skrev om. Eller ett par av nycklarna jag hittade den dagen. Tog ut min agretion på folk som inte kan hålla reda på sina saker.

men bra..att du hittade dom sen iaf.

2008-09-15 @ 22:02:48
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0