iäuwkh

Okej. okejokejokejokej.
Jag vet att det var mycketjätteväldigt för långt tid sedan jag skrev men gubben min har varit hemma och gubben min har åkt hem och plus att jag har varit superduper duktig och gått och lagt mig kl 9 varenda dag denna veckan. Puss på mig!

Men Jesper har varit här och det var rackablasigt roligt! Checkade filmen 21, som Jesper tyckte var bra men jag tyckte annorlunda och somnade.. Dem talade ju i tungor, gick ju inte att förstå!
Det sög dock riktigt mycket när pojken åkte hem igen och man står och vinkar som en idiot på perrongen. bajs på det.
 
(ajuste, jag färgade ju håret. Vad tycker ni?)

Tjejer kan var skitjobbiga ibland

Kom-men-tera
Postat av: BUJ

freakin' nice hår!

Du ser ut som en jättehög hippie på kortet och Joho, den filmen är knäckis brais (dessutom - med risk för att låta som en riktigt desperat insöad 13-årig fjortis - är han huvudpersonen sjukt sjukt söt!)

2008-09-20 @ 19:59:46
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0