vara tuff

Egentligen finns det inte så mycket att säga idag. Fick fina kort vid Domkyrkan och på de gula, oranga och röda höstbladen och den otroligt konstiga dimman som täckte hela linköping imorse. Det var skitäckligt, man såg inte alls vad som var framför en och det var obehagligt att cykla i det dessutom men jag kom till skolan hel och ren, lite blöt dock.
Hade balett som tog död på mig och idrotten gjorde det absolut inte bättre. Men när jag fick i mig lite räckor och broccoli på lunchen mådde jag bättre.

Sedan har det varit matteplugg och middag bestående av fil och flingor, morot och en macka. OCh nu vill jag sova så att jag är redo för en dansförmiddag och shopping av skorna (om ni checkar längre ner) - GAAAAAH!!


foto: jag

Kom-men-tera
Postat av: Ap

Älskar din profilbild!

Fin bild!

Puss

2008-09-25 @ 10:57:27
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: emelie

underbar bild .. vilken höstkänsla den gav mig (:

2008-09-25 @ 15:11:07
URL: http://ewelie.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0