världens tråkigaste fredag

Igår (torsdag) så fick vi nyheten om att idag så skulle vi inte ha modern danslektion utan vi skulle prata med två människor som jobbade på "Sputnik" (redan där börjar man ju tveka) hela förmiddagen. Det var seriöst bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv, vi fick göra 4hörnsövningar (som man gjorde när man gick i TREAN!) och ge varandra positiva komplimanger på kommando, vilket var väldigt konstigt och lite obehagligt.
Efter det var det till att koreografera lite på våran tema-dans (Ni, icke-dansare-i-linköping som inte förstår vad temadans betyder så är det så att i skolan så har vi fått läst boken Animal Farm och utifrån den och dess karaktärer så ska vi skapa en dans på 20 min och visa upp den, den 14 nov här i Linköping) och det gick väl sissodär, fick ca 2-3 min klart.
När jag kom hem somnade jag framför tv:n runt 17.00 och vaknade 19.30 men nu är det Doobidoo och jag ska sjunga skiten ur mig.
Ajuste, jag är ensam hemma också - jej. Det är verkligen världens tråkigaste fredag.
 
 
Hade gött'

Kom-men-tera
Postat av: my

då skulle jag alltså ha ringt dig och frågat om du ville komma hit och hitta på något, men var helt enkelt för trött :P

2008-09-20 @ 13:09:45

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0