vem kan slå mig

Jag borde ju egentligen vara helt jäkla dum i knoppen för vilken människa köper ett läpptift för 98 :- ?! jag gjorde det, JAG Emma (utan andranamn) Andersson köpte idag ett läpptift inne på H&M för nittioåtta riksdaler. Jag märker nu i efterhand att det var galet gjort. Bäst för IsaDora att det där läppstiftet är bra, det ska sitta i evigheters evigheter! 
Men detta läppstift var inte allt som jag impulsköpte, jag köpte även hårfärg. Så nu mina vänner så är jag brunett igen och med det måste jag få säga:
BLONDINER HAR FAN INTE ROLIGARE.
Tack för det.
(sofiebordeocksåvaramedfördetvarhonsomfärgadehelafågelboet)

Även idag, så sa mitt baklår "AJ!" under våran Moderna lektion och tydligen så har jag sträckt det och inoriskt nog så har vi en anatomilektion imorgon hela eftermiddagen så har jag tur och modet så kanske jag får ett bra svar när jag frågar varför mitt baklår sa "AJ!". Men då har iaf Jesper något att göra nu när han kommer hem hit till mig - MASSAGE!

Nu är jag målad som Amy Whinehouse och jag är råläcker.

Kom-men-tera
Postat av: sofie

ja gjorde emmas hår skitsnyggt.

och vi ska gymma imorn!

2008-09-11 @ 22:22:47

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0