benjamin button

Hela dagen i fredags var nog den roligaste jag har varit med om på länge.
Efter skolan så gick jag, sofie och jimmieboy till Wayne´s och drack chaite som var asgötta! Efter fikandet (som höll på i 3 timmar) så skulle vi möta upp maria och stephanie vid SFbio för att hämta ut reserverade biljetter till filmen Benjamin Button. Men påvägen dit så stannade jag och sofie till vid en bankomat och bakom oss stod en kvinna som blev uppmött av sin man (antog vi) och dem pussas och kramas men efter ett tag säger hennes man "Running out of cash, eller?" och jag och sofie bryter ihop. Från det tillfället och frammåt var det nästan konstant garv.

Vi såg Benjamin Button och det var nog en av dem bästa filmerna jag någonsin har sett och fy i helvete vad BRad Pitt är snygg, jag höll på att smälta bort i biostolen!
Cate Blanchett var också helt otrolig och jag blev helt förälskad i hennes hår!

Efter filmen åt vi på en kinaresturang där en av servitörerna skulle ta kort på oss och kunde inte hitta knappen på min kamera och det blev bara kaos och vi asgarvade och kinesen hittade inte knappen och när han väl hittade knappen höll vi på att avlida av våra garv!


fikatajm och biotajm

kinestagarbilden

Kom-men-tera
Postat av: sofie

Jag tackar mannan vid bankomaten. Han förgyllde min kväll!

2009-01-18 @ 16:12:18
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha låter som en härlig kväll! Visst är filmen sjukt bra!!

Kram Em

2009-01-20 @ 21:45:38
URL: http://emsaas.blogg.se.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0