carpe diem

Idag har jag känt mig så där bajsig igen.. Så där olydig och fet som jag brukar känna mig på söndagar.
Jag laddade ned Benjamin Button och tittade på den (yttligare en gång) och höll på att krypa ur mina byxor för att Brad Pitt är så förbannat snygg!

Dagen idag har inte varit den bästa, har haft mycket tid på att tänka över saker och ting och bli ledsen över och framför allt vilja göra saker.
Tänkte mycket på olika människor och hur härligt det skulle vara att spendera tid med dem, jag tänkte hur härligt det skulle vara att sticka ut och springa men jag tyckte också hur härligt det skulle vara att frossa i mig allt vi har i kylen men det slutade med att jag drack vatten och tittade på film.

imorgon har vi Jazz som första lektion sen är det musik då jag ska sjunga skiten ur mig men just nu sitter jag och tittar in i ett kök i höghuset mittemot vårat och där står en kille och lagar mat i bar överkropp. me like!

Ciao!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0