inköpslista

tåspetsskor   (check)
ny balettdräkt   (check)
danskläder åt sofie   (check)
danskläder åt alex   (check)
kläder på rea   (check)
hjälpa pappa att hitta ny outfit   (check)

Men jag önskar att jag hade MYCKET mer pengar än vad jag hade med mig hit till Sthlm. Jag hittade huuuuur mycket som helst inne på Weekday - jeans, tröjor, chinos, jackor, sjalar skor och ååååååh JAG VILL!!!!
Jag fick agera shoppinghjälp till pappa där jag fick honom att köpa ett par bruna mocka-skor (Gant), 2 par jeans (Cheap Monday) och en jacka/rock (French Connection)

Det jag köpte på rean är väl inte mycket att skryta om jag köpte ett vitt, stort linne med en korsettliknande snörning på framsidan - 250:- från Weekday och en Prismatröja, mörk 100 :- från Weekday.

Nu väntar jag och pappa in mor som ska bli klar på jobbet och då kommer vi möta upp henne för att ta någon drink på något inneställe i centrum. Älska Stockholm.


Kom-men-tera
Postat av: the j

JAG VILL OCKSÅ SHOPPA JAG VILL OCKSÅ VARA I STOCKHOLM VARFÖR I HELA FRIDEN LIGGER TORSBY SÅ LÅNGT IFRÅN STOCKHOLM?!

2009-02-01 @ 20:32:39
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0