rackabajsare

Tillfällig status: mätt och trött
Irritationsmoment: att feta kvinnor är stolta över att dem är feta, vafan är det för grej?!
Värsta grejen!: det börjar bli vår i Linköping och jag behöver inte bära vantar längre!

(Mer om irritationsmomentet)
Det är ett program på 3an som heter Generation Fett som handlar om feta kvinnor som är stolta över att dem är feta. Och dessa feta tanter har tydligen skapat en ny fetisch där dessa tanter sätter sig på män och gnuggar röven mot deras kroppar (ja, ni läste rätt) så att killarna typ kvävs av deras oändliga fettvalkar. IEWK! Och killarna tycker OM det, det är ju det sjukaste! Killarna kan betala upp till 300 dollar per timme för att en fet tant ska sitta på dem..

Har tränat hela förmiddagen, så mina ben, armar och mage är helt slut.. Men det känns så skönt att träna, att känna att muskler bildas och svettas som en galning men man måste ha en bra workoutfit som känns bekväm för annars går den inte alls. Och det jag hade på mig idag kändes inte alls bra, ett linne som åkte nedanför sportbh:n hela tiden, uschabuscha!


Nu ska jag äta lite sojayougurt och sedan sova.
Keep'on going


Kom-men-tera
Postat av: the j

JAG SÅG DET MED! och jag menar, någon gång har ju man själv hamnat i situation sittunderlag när någon vän känner för att busa eller bara vara dryg. Och om jag kippar efter luft när en vän på 60 kilo sitter på mig, borde inte de där killarna som klämmer in sig under en 300 kilos tjockis typ... bli mos? alltså riktigt MOS?

2009-01-16 @ 11:25:34
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0