sajt

När jag vaknade hade jag rött hår, alex hade inget hår.
Jazzen var skitrolig!
Jag fick ont av mina Dr.Martens..
Imorgon ska jag (förhoppningsvis) börja på kvällskurser i balett - jaix!


Imorgon vill jag gå lös på Monkis rea men det kan jag inte för jag la pengarna på godis och busskort istället, bajsigt värre på det. Men som tur är så åker jag till Mamma och Pappa i Stockholm och är jag riktigt snäll så kanske jag kan flörta till mig något mumma!

Jag ska också skicka in mina feriepraktikpapper så att jag kan få åka till Frankrike i 4 veckor helt gratis i sommar och jag ska ansöka om stipendium och jag måste prata med en jädrans massa personer.


Kom-men-tera
Postat av: alex

1. mozartkulor är inge bra

2. or am dog?

2009-01-20 @ 22:02:19
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0