pippilångstrumpväst

Ibland blir jag allt irriterad på mig själv, här sitter jag i ett totalttyst biblioteket med massa ambitiösa studenter som läser böcker som handlar om allt mellan himmel och jord och troligtvis stör sig på att jag sitter och knappar på min dator. Jag däremot har redan varit sjukt ambitiös och läst klart mina 2 böcker som jag skulle ha läst tills föreläsningen idag, dilemmat är dock att klockan är 11:16 och jag börjar inte förrän 14.00..

Jag skulle kunna fortsätta läsa men då kommer jag bara blanda ihop allting med vad föreläsaren pratar om, jag har absolut NADA pengar på kortet så jag kan inte heller köpa en varm god kaffe eller en mumsig sallad att äta på, nejnej och plus att åka hem tar cirka 45 minuter så när jag är hemma, säg 12.00 så måste jag gå om en halvtimme så det går ju fetbort, istället sitter jag och kollar på kläder på Nelly.com, Modekungen.se och lite annat skoj.

Jag hittade även en 150kr-rabatt-check från H&M i vårt skafferi igår som jag blev fundamentalt glad över att hitta och som jag tänkte spendera på att köpa blekningsmedel till mina ögonbryn för, eller kanske fina smycken till jul/nyår. Vi märker hur det blir, hoppas ingen spränger sig igen för det vore ju förargligt och tråkigt!


kram från en kall ems

Kom-men-tera
Postat av: emmi

Hej! Allt bra? :) kram

2010-12-15 @ 19:46:45
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 18:53:25
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0