rosrödakinder

HAH, nu kom jag äntligen tillbaka från att faktiskt ha varit ute och sprungit och varvat med rask promenad och så svettas jag som en liten gris - jag ansåg att ni kunde få veta det. I alla fall, jag tycker jag är ganska duktig för nu har jag ändå bockat av 2 grejer på min lista för daglig aktivitet det som är kvar är att plugga och det ska jag vara duktig med i morgon och hänga på låset till skolan bibliotek och läsa som en galning innan föreläsningen som är kl 14.00.

Men det är så skönt att svettas av sig till bra musik och det bästa är att komma hem - göra lite styrka och sedan dra en långdusch så hela badrummet blir en ångbastu. Mmmmh hä ä så skönt.


Och det är så fint i springspåret och även runtom med tanke på att vi bor precis vid vattnet, inte alls långt därifrån faktiskt och vid vattnet så ligger ett slott (flott, eller hur) och då det är så fint där runtomkring så går man gärna på en mysig promenad med en kamera till hands.
Brunnsviken

Under en brygga vid en sjö

Minikottar, alltid gulliga

Där är slottets värdshus, superfint och supergult

En väg påväg hem igen


Mycket fint som visat, alla som kan borde promenera runt brunnsviken!

Nu ska jag titta klart på Vänner som visas och drömma lite om att gifta mig på ett mysigt sätt och sedan bada ångbastu i mitt badrum

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0