sweet

Idag har det varit snöstorm-nonstop-mode och att försöka kunna ta sig ut har varit ett skämt. Jag som kände mig duktig i morse och bestämde mig för att bege mig ut och springa lite men det slopades direkt efter att morgonkaffet började verka och adventsljusen gjorde sitt i fönstret.
Istället så nöjde jag mig för att kolla när Sverige vann skidskytte-stafetten (grymt spännande!), tittade på Musikhjälpen och sydde om en tröja som jag inte kan bestämma för om jag blev nöjd med eller ej?

Före:                                          Efter:

Snön slutar verkligen inte att falla och jag tycker att det bidrar riktigt mysigt till adventssöndagen. Något som är svårt att tro är att det redan är fjärde advent, det innebär att det är endast FEM dagar till julafton - då kan man börja prata i dan-före..-språk.
Jag hade/har önskat mig en väska från Svenskt Tenn designad av Josef Frank av mamma i julklapp och nog blev jag glad igår när jag såg att hon gick och bar på en påse från Svenskt Tenn! Den väskan är så grymt fin, allting av Josef Frank är fint! Får jag möjligheten och pengarna så ska jag inreda mitt framtida boende i Svenskt Tenn/Frank-tema.
Jag och Anton har lite Svenskt Tenn här hemma, en kudde och en duk i rött respektive grönt men små elefanter på, de är så söta!

Men nu ska jag hoppa in och ta en långdusch, raka vinterbenen och använda mig av min egen peelingkräm (olivolja + salt + peppar). pok

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0