syndabock

Ännu en dag och absolut inget gjort, det känns både skönt och lite ångestbildande.
Jag hade faktiskt en klar bild om vad jag skulle göra idag, igår men den sabbades med att jag gick upp ur sängen halv två då jag enligt gårdagens hjärna skulle ha läst klart hälften av mina "läsläxor" tills imorgon. Nej, istället blev det bus och mys med Anton (som faktiskt också skulle plugga), alldeles för mycket popcornkaffe, julkalenderschoklad (lucka 14, bara tio dagar till julafton!) och bara slö och massa fjöl'av.

Jag hade planerat att jag skulle läsa en massa skolgrejs (dvs, två stora engelska böcker som handlar om internationella konflikter och hur man ska förstå dem. Ni kanske förstår varför jag hoppade över att läsa dem?), vara duktig och springa eller åtminstone ta en promenad och få frisk luft, men jag har en träningsvärk som får kroppen (och framför allt rumpan) att skrika NEJNEJ varje gång jag gör ett försök att röra mig och slutligen städa lite här hemma MEN! det har jag faktiskt gjort, jag tog reda på lite i "köket" samt diskade - tjo!


Men det är ju egentligen inte hela världen med tanke på att klockan inte ens är fyra på eftermiddagen och det är väl runt den här tiden alla högstadieelever åker hem och pluggar, i alla fall de duktiga eleverna? Så allt är ju inte slopat än, plugg kan jag göra och att gå ut är något som jag förhoppningsvis får energi till om en måltid + lite tid.
Plus att det är några julklappar som behövs slås in och det blir jag alltid på bättre humör av, vem blir inte glad av julklappar?


Nog har jag haft mina looks

Kom-men-tera
Postat av: simone

Så snygg du är! :)

2010-12-16 @ 11:40:27
URL: http://fattybom.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0