HEMMASTADGAD

Så!
Nu har jag kommit till rätta hemma i Gävle, flyttat ifrån Linköping och lagt gymnasiet bakom mig. Varit på Arbetsförmedlingen, blivit arbetslös och flyttat in i min lägenhet i stan i Gävle med min Anton och det är just därför inget har hänt här på bloggen för jag har haft äckligt mycket och göra tills nu.

Efter Cypernresan så var det fullt upp (typ) med studentveckan och vi har fixat med flak och dornat.
Jag tog studenten, vilket var bland det roligaste jag gjort men även bland det sorgligaste jag varit med om, att säga hejdå till mina närmaste vänner och därmed flytta 40 mil ifrån dem, fan jag hatar det. Kan bara säga att FU3D var den bästa klassen som någonsin har hänt Sverige.

För tillfället sitter jag på min balkong med mitt pack, skriver lite här, lyssnar på sommarmusik och har solen i ögonen. Detta är nog den riktiga sommardagen i Gävle, det är inga moln, blåser sådär precis lagomt och solen gassar på sådär härligt som den gör ibland.

Men från och med nu så börjar jag sommarblogga igen, wohoo (för den som bryr sig)!


men eftersom min uppladdning här suger totalt så finns bilder att se på min facebook!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0