PEACE&LOVE

Idag har jag varit på arbetsintervju och det gick awesome. Det var för Omvårdnad i Gävle Kommun och jag ska få börja jobba nästa vecka troligen och det skulle ju inte direkt sitta fel med lite pengar i fickan eftersom jag drar iväg till New York den 4 aug (OBS!OBS!OBS!) och det skulle ju vara nice att typ handla något där. Men nu så laddar jag om för nästa arbetsintervju vilket är på Parkbadet i Sandviken, som vattengympaledare och jag är inte så jävla hajj på att åka dit om jag ska vara ärlig. Jag är trött och bara allmänt slut i huvudet och så om de frågar "Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?" svaret från mig kommer troligen bli "öööööööööh...vattenko?".

Efter parkbadet så är det jag, bror och Tove som sticker till Peace & Love! Jag fick en tidig födelsedagsklapp av dem så jag får åka med dem och bo i deras tält, det ska bli superroligt faktiskt! Jag ska fan få bra platser till Jay-Z och KENT! Tråkigt att älskpojken inte följer med, det hade varit kul.

Men vi hörs på söndag då! pok

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0