ABITURIENTER

Igår var helt OTROLIG, en av de bästa kvällar jag har varit med om! Jag kände mig som en liten prinsessa och blev helt hög av adrenalin och intryck. Alla var så otroligt fina och alla hade ett leende på läpparna och var glada!

Det blev att jag fick gå upp vid 7 på morgonen och duscha och greja och sedan gick jag ner till frisören vid 9, sedan kom mamma, mormor och anton (som kört ända från Gävle) och hämtade mig från frisören där jag även bytt om och sminkat mig osv. Och därifrån åkte vi ner till fotograferingen där det var kallt sam satan! Sedan åkte vi hem och åt kebabpizza (SÅ värt!) och vid halv två så var det genrep för mig och Tobbe, som gick awesome! Under själva dansen/uppträdandet så var man som i extas, det var 3000 personer som tittade på en och det blixtrade från kameror och alla var så fina så man nästan ville gråta!

Men efter allt dansande så gick vi ner till parken och picknickade en stund och efter det så gick vi en runda i stan och dansade vidare där till platsen där vi skulle äta och det var även där efterfesten var - som var så otroligt rolig!

Det går inte riktigt att beskriva hur underbar gårdagen egentligen var så jag lägger upp massa bilder istället, så njut.


Tack Tobbe för att du är en underbar bror som ställde upp och var min kavaljer!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0