DAMDIRIDAM

Kom hem från att varit på Smultronstället, i Söderköping och sett på när flickorna lassat i sig glass (jag är pank för tillfället). Helt enorma glassar de hade där, Stephanie valde nog den glassen jag skulle ha tagit om jag hade pengar och det var en glass med en donut i, tror ni man blev lite frälst eller? Jag satt och förbannade mig över min dåliga ekonomi men Oskar åt lyckligtvis inte upp sin glass så jag och Anki högg in på den.

Efter att ha kommit tillbaka till ett kallt Linköping satte sig jag, My och Maria på Steve's och pratade på, även där fick jag sitta och titta på när de mumsade i sig klyftpotatis med dip. Så till slut gick jag hem och åt lite istället och om en halvtimme så ska jag och Tobbe iväg och träna lite baldans, balen är ju för sjutton I MORGON.


Jag kommer se konstig ut i håruppsättning, finklänning och klackskor...



Så här ser min balklänning ut och det är min mamma som sytt den, hon är så otroligt duktig. Jag är så stolt över henne. Trevligt att man ser våra utemadrasser men utemöblerna hemma är faktiskt snygga och madrasserna sjukt bekväma.

I kväll ska jag börja packa till Cypern och göra resten på söndagen, i morgon finns ingen tid till något - barabara baaaaaal.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0