MEMORIES

Idag så var vi på en liten utflykt jag, anton, tobbe, tove, mamma & mormor och vi hade det supermysigt! Dock var det lite jobbigt att behöva säga hejdå till Anton, för att de åkte tillbaka till Gävle och inte jag, men desto roligare med vetskapen om att jag åker till Cypern i morgon (GAAAH!).
Nu ska jag peppa inför Cypern med de bästaste tjejorna, resväskan är packad, iPoden laddad och humöret på topp! Vi ska bara vara, sola, umgås och ha kul i en hel vecka på Cypern i Ayia Napa - jag tror det kommer bli hur roligt som helst. En riktig tjejresa!

Men vi syns om en vecka, hoppas det inte är alltför regnigt i fina Sverige medan jag blir brun på stranden med en drink i handen (teehee)!

Jag älskar min Anton så otroligt mycket, han är mitt allt.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0