METALLICA

Nu har jag varit på balträning, hunnit äta, ändrat med lite bilder på bloggishen, kollat på några Scrubsavsnitt och blivit trött något så otroligt.
Jag kan inte fatta att jag frivilligt går på dessa balträningar, denna träning var ett s.k.a "genrep" inför den stora balen som är på Lördag. You see här i lkpg så är balen den största händelsen på året, större än julafton, nyår och nationaldagen tillsammans ungefär och det har varit träning varje söndag från typ februari och man tränar på 5 koreograferade danser med massa krångliga formationer. Och nu när det närmar sig den stora baldagen så är det jobbiga, långa träningar..

Jag saknar Anton sjukt mycket. Vi firade ettårsdag i helgen, det var mysigt men vi gjorde inget speciellt - vi fikade på stan, tittade på film, tog en promenad och bara var med varandra! Och nu ligger vi och "pratar" på adium (Mac's typ av msn) om hur mycket vi saknar varandra och hur bajsigt det egentligen är! Men han är bäst och ska komma och titta på mig nu på lördag, wie!

(btw så är det jag som har sytt t-shirten anton har på sig där. I'm awesome)

Han är min ögonsten.

Kom-men-tera
Postat av: tove

tröjan blev ju asabra!

2010-05-27 @ 21:36:47
URL: http://tovestrosor.blogspot.com

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0