SASSYMANII

Jag blir så arg på mig själv för att jag inte kan hitta på något roligt att göra, istället skapar jag spotifylistor, tar foton och väntar på att klockan ska bli senare så att jag kan börja tvätta. Jag ska tvätta alla kläder som ska med till Cypern och lite sängkläder osv, förstår ni.
Jag är nog inte den ända som inte riktigt förstår att vi sticker till Cypern på måndag (GAAH!), det kommer bli en helt galen och underbar resa till Ayia Napa med 6 flickor från klassen i en vecka. Och vi kommer lagom hem till studentmösspåtagningen som sker på tisdagen om lite mer än en vecka och då kommer vi vara så bruna, slitna och ha otroligt många interna skämt som resten i klassen inte kommer ha lika roligt åt.
Denna dag har spenderats mestadels på en bänk med Anki och Maria i solen, där vi kom på den underbara idén om att bila iväg till Smultronstället, som ligger i Söderköping och äta massvis med glass i morgon. Tydligen säljer de glass med center's i, jo tjenar'e - jag vet iaf vilken jag ska ta.
Nu ska jag dricka ett glas rödvin med min bror och tovetove och laga mat - Fajitas!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0