som från marken

Så!
Nu är allt plugg gjort, inget stress kvar. Det ända som väntar nu är en finfin bal, en resa till cypern med klassen och studenten och allt detta ska hända inom en tid på 3 veckor. How messed up isn't that?

Jag hade lovat mig själv att inte blogga tills alla skoluppgifter var klara och fokusera på det och inte känna "skit, jag skulle ju ha bloggat idag.." och det har ju gått cirkus ett år nu sedan mitt sista inlägg som var väl sissodär roligt att läsa så jag tänkte faktiskt ta upp bloggandet igen, hör och häpna.

Jag tänkte att det kanske skulle vara shysst för mina klassflickor att hålla sig uppdaterad om vad jag gör om dagarna då vi säger hejdå efter studenten och jag drar till gävle och flyttar ut ifrån min lägenhet här i lkpg i sommar.
Och det som har hänt är väl att jag och gubben, anton (som jag för övrigt har börjat kallat för Vomis) har firat ett år för inte alls så längesedan, jag har legat på sjukhus i en vecka (kan skriva lite mer om det senare), jag har blivit smått kaffeberoende, jag, sofie & maria har överanvänt fraser från HipHip, jag har inte tagit körkort men jag har tatuerat mig (en liten stjärna bakom örat).

Men jag tänkte att jag äntligen har en anledning till att fota lite mer nu när bloggen är igång igen så de som ser mig dagligen kommer nog vänja sig vid att min lilla Canon följer med mig.
Men nu ska det bli till att träna bal, från 16.00 - 21.00 helt sjukt hur mycket man går in för det här. Bara hoppas att det ser riktigt finfint ut i slutet, då jag ska ha en superduperfin hemmasydd klänning á la mor och min bror ska ha frack (jag vet, jag dansar bal med min bror, I'm pathetic).

Men nu är jag igång igen, hallaw-back!

Kom-men-tera
Postat av: lovisa

yeey!

2010-05-25 @ 21:43:03

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0