TAXMANNEN

Inget startar en dag som en morgon med Kent i högtalarna.

I natt kunde jag inte sova för fem öre, somnade vid ett och vaknade fyra igen och kunde inte somna om.. så jag har spenderat denna snortidiga morgonen med att kolla på filmen Avatar (som jag för övrigt älskar). Även fast skolan praktiskt taget är slut för min del så är det sjukt mycket i mitt huvud som gör att jag inte somnar:
  • "vi åker till Cypern snart"
  • "tänk om min balklänning går sönder på lördag"
  • "jag tar faktiskt studenten om ca 14 dagar"
  • ".. och vafan ska jag göra efter studenten då..?"

Men idag är det ännu en slapp dag i skolan, inget annat än betygssnack med lärarna och jag vet ungefär vad jag får i allt och PLUS att jag ser att det är klarblå himmel när jag kikar ut genom fönstret så jag tar nog på mig bikini-överdelen idag och hoppas på det bästa.
(bild från vårt älskade fik Gyllen, där vi för tillfället lever & frodas på kaffe)

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0