easterdinner á la babe

Tjohopp, nu sitter jag i sängen och lyssnar till radion som spelar lite Lykke Li och Tove Styrke. Trevligt trevligt, själv dricker jag kaffe och får liksom ingen ro. Jag är sjukt nervös och är svettig om fingertopparna.

Men för att kunna lugna ner mig själv lite så tänkte jag bara visa vilket otroligt gulligt initiativ Anton tog i går och hade köpt ett finfint påskägg till mig - FYLLT med godis och han hade en underbar idé om att vi skulle äta vår egna mini påskmiddag eftersom jag drar till Rom i dag och inte är med honom under påsken. Han är bäst och väldigt gullig.

Smaskig påskmat som Anton lagade

Finfint påskägg som Anton gav mig. Han är en underbar pojkvän.


Snart kommer packningspaniken. Snart så, vänta bara.




Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback