god morgen

Hej på er, allihopa! Ännu har jag inte stigit upp ur sängen, denna lyx med sovmorgon måste maxas ut till fullaste längd så jag tänkte att jag stiger upp när klockan slår 13.00.
I dag hade jag planerat att Anton och jag skulle dra en vals på söder och titta lite på Beyond Retro efter en ny vårjacka åt mig och Anton verkade lite sugen att strosa inne på Bruno-gallerian, kanske finner jag en vårjacka där eventuellt, men det som drar för att stanna inne resten av dagen är skitvädret. Mulet, disigt, grått och regnredo-igt. Jag tar nog med mig paraplyt - uti fall att.

Men först ska jag dricka upp kaffet, mitt. Äntligen fredag!

morgonruffs och sovtröja, mmh..


Vi höres sedan, woopwoop!


Kom-men-tera
Postat av: Sandra

ha en fin dag :)

2011-04-01 @ 15:28:21
URL: http://twinblogg.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0