jag är högt över molnen

Halloj!
Hoppas att allt är bra med er där bakom skärmen, med mig är det sissodär. Jag har haft ett magknip som är bortom denna värld och jag ska gå till vårdcentralen i morgon för att lämna diverse prover. Jag ska få svar på proverna till 2 maj, är det några allvarliga resultat så hör de väl av sig via telefon. Därför håller vi tummarna för att de INTE ringer.

I dag har jag, Sarah, Minna och Emil hängt på Kommunalhuset i Tumba (Botkyrka kommun). Vi ska leta efter nyheter i några diarierlistor från olika nämnder och se om det finns något att skriva en artikel om, vilket vi måste för att få godkänt i delkursen. Så jag var och tittade i lite protokoll från Socialnämnden i Botkyrka och fann väl ingen direkt hisnande information men något ska man nog kunna skriva.
Nu är det fotboll på tv och Anton är fast, hunden ligger och sover i sin korg och jag har ont i magen. I morgon blir det stick i armen, hoppas allt går bra.

Ingen dagens i dag, sorry.




Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0