Lucy in the sky

Hej våren!

I dag har vi haft två föreläsningar varav en var superskoj och den andra aptråkig. Vi fick, på den första föreläsningen ta fram så mycket information vi bara kunde om en person: personnummer, civilstånd, boende, skulder, föräldrarnas namn samt vart man föddes. Vi valde Gustav Fridolin och vi fick fram väldigt mycket, det är bara att ringa skatteverket och fråga snällt. Andra föreläsningen handlade om byråkratspråk, den var skittråkig och jag spelade Tiny Wings på mobilen i stället.

På pendeln hem så blev jag glad för då började solen titta fram och just nu är det blå himmel - klad hest!
Jag har börjat fått sjukt ont i magen igen så jag tror att jag ska kontakta min hälsovårdscentral och fråga om råd. Jag pallar inte att ha ont, det suger.




nöff.

Kom-men-tera
Postat av: tove

aj! var rädd om dig!

2011-04-06 @ 20:32:07
URL: http://tovestrosor.blogspot.com

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0